دو نفر هستندکه دارمشان...

می خواهم دائم به یادتان باشم...

ای دو نفری که در طرف دیگر دنیای من جا گرفته اید...

دو به چند میلیارد؟...

خودم هم نمی دانم.

اما هنوز هم آن طرف دنیایم سنگینی می کند انگار...

هیس...شلوغ نکنید آدم های این طرفی!

صدای دونفرم را نمی شنوم...

 

باز قطار خالی شده.

نمی دانم لوکومتیوران مانده یا نه...

من که هدایت این همه واگن پشت سر هم را بلد نیستم...

شما دونفر...کمکم کنید...

 

ساعت...ساعت...زمان...

چه واژه های مسخره ای!

کسی برای حرکت و توقف قطار من

ساعت و دقیقه تعیین نکرده.

 

من...شبیه یک

شبیه یک سربالایی

یک سربالایی بن بست

من شبیه یک سربالایی بن بستم دو نفر...

یکی از شما مرا ساخت...

شیبم خیلی تند شد!

یکی دیگر باید از من بالا برود...تا برسد به

باید برسی به بن بست من...

وقتی رسیدی تصمیم بگیر.

می خواهی باز شوم...

یا بن بست بمانم...

 

 

پی نوشت: کی حالش خوبه؟



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت21:27---26 بهمن 1392
دخــتـر باش . . .



خــــودت بــاش . . .



بــگــذار گــرگـــ های شــهــر هـــــر چــهــ مــی خــواهــنــد بــــــگـــویــنــد



بــه دنــیــا آمـــده انــد تا زوزه بــکــشــنــد . . . .
پاسخ: :)


negin
ساعت22:06---25 بهمن 1392
آره واقعا...

اون یکی نظرم کو پس؟؟؟ حتما باز زیادی رسوا بوده نه؟!
پاسخ:بله!...


negin
ساعت17:51---25 بهمن 1392
خاک تو سرت(نشه!!!)چقد خوووب نوشتی! ))))))))))
پاسخ:واقعا؟!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 بهمن 1392 | 20:5 | نویسنده : roshanak |
.: Weblog Themes By VatanSkin :.